Hula Hoop -kurssi (2 h)

Ota hulavanne taas käyttöö, hanki kapeampi vyötärö ja

muokkaa keskivartalo vahvaksi!

Lauantaina 24. ja 31.10. klo 11-12 Hyökkälän alakoululla, F-ovi

Mukaan oma painotettu hulavanne, jumppamatto, sisäliikuntajalkineet, hikipyyhe ja vesipullo.

Ohjaajana: Tarja Schneider-Lehto

Hinta: 20 €

Ilmoittaudu pian, mukaan mahtuu 20 hlöä!

Ilmoittautumiset ao. linkkien kautta tai toimistolle info@syketuusula.fi tai               puh. 040-5842089

Jäsenet

Ei jäsenet

Tunnit koostuvat alkulämmittelystä, tekniikka ja taito-osiosta, jossa opitaan käsittelemään vannetta, sekä lihaskunto- ja jäähdyttelyosuudesta.

Minkä painoinen hulavanne on sopiva aloittelijalle?

Hulavannetreeni kannattaa aloittaa 1,2 kg – 1.5 kg vanteella.

1 kg hulavanne sopii aloittelijoille, jotka haluavat harjoitella hulaamistekniikkaa kevyemmällä vanteella.

1,2 kg hulavanne sopii kaikille käyttäjille lähtötasosta riippumatta.

1,5 kg hulavanne on tehokas hulavannetreenin aloitukseen, mutta sopii erinomaisesti myös edistyneemmälle käyttäjälle. Helsingin yliopiston tutkimus suoritettiin 1,5 kg vanteella ja tämä vannepaino on tutkitusti erittäin tehokas. 1,5 kg vanne sopii suurimmalle osalle käyttäjistä, mutta mikäli on pienikokoinen suositellaan 1,2 kg hulavannetta treenin aloitukseen.

2020-10-05T19:59:14+00:00