Loading...
Aikuiset 2017-12-19T13:45:12+00:00

Ohjelmaa aikuisille kaudella 2017-2018

  • HUOM! Kevään 2018 ohjelmaan tullut joitakin muutoksia.

Tiedotamme tuntimuutoksista nettisivuillamme Ajankohtaista-osiossa sekä Facebookissa. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Kaikki “aikuisten tunnit” ovat avoimia myös miehille!

Miehille on muutama täysin oma tuntinsa, mutta he ovat yhtä lailla tervetulleita kaikkiin jumppiin.

Tähdellä *) merkityt tunnit on profiloitu miesten ja naisten yhteistunneiksi.

Ikiliike-tuntien oma ohjelma erillisenä.

Erillistä ilmoittautumista yksittäiselle tunnille ei tarvita, mikäli sitä ei ole erikseen mainittu. Jumppakortilla voi osallistua useammalle tunnille viikon aikana.  Peruskortilla ns. avoimille tunneille, VIP-kortilla myös ns. vip-tunneille, Ikiliikekortilla Ikiliike-tunneille.

Aikuisten terveysliikuntasuositukset

PäiväTasoLajiPaikkaOhjaaja
MAANANTAI
17.00-18.00Ladyt (myös Ikiliike-tunti) Riihikallion kouluMarja-Leena Karhapää
17.45-18.452 SykefitKeuda, B-oviMiia Niskakoski
19.00-20.00DanceMix + KehonhuoltoVaunukankaan koulu, D-oviRina Knape
19.00-20.15Power 75*) Keuda, B-oviElina Meriläinen
20.00-21.152 Miesten kuntopiiri Hyökkälän ak, F-oviPauli Sarkola
TIISTAI
17.15-18.00Vetreäksi vedessä - IKILIIKE-tunti / /erillinen ilmoittautuminen Uimahalli Outi Nokelainen
18.30-19.30TehokehoPaijala kouluLeeni Asola-Myllynen
19.00-19.45Zumba 45 ® HUOM! Lisämaksu, sisältyy VIP-korttiinMikkolan kouluLeena Brotherus
19.45-21.00Yinjooga 75, HUOM! Lisämaksu, sisältyy VIP-korttiinMikkolan kouluLeena Brotherus
20.00-20.45HydroBic *) Max ryhmäkoko 25, lisämaksu, /erillinen ilmoittautuminen Uimahalli Anna-Maija Lahtinen
KESKIVIIKKO
16.00-17.001 Ikivireät (myös Ikiliike-tunti) Hyökkälän ak, F-oviMerja Kataja
18.00-19.00TeemabodyKeuda, B-oviKati Länkelä
18.30-19.30Kehonpaino/ Kahvakuula *)Uimahalli, tila 2-3Ulla-Maija Jalli
19.00-20.001 Evening MixKeuda, B-oviKati Länkelä
19.30-20.30Toiminnallinen kehonhuolto *)Uimahalli, tila 2-3Ulla-Maija Jalli
20.00-20.45HydroBic *) Max ryhmäkoko 25, lisämaksu, /erillinen ilmoittautuminen Uimahalli Nina Valkonen
TORSTAI
11.00-12.00Kuntoteema (myös Ikiliike-tunti)Uimahalli tila 3Marja-Leena Karhapää
19.00-19.45BailabailaKeuda, B-oviAnne Jääskä
19.45-20.451 TeemabodyKeuda, B-oviAnne Jääskä
20.00-21.30
Miesten peli-ilta Riihikallion kouluJani Röyskö
PERJANTAI
18.00-19.00Pilates Tunti ei toteudu, ohjaajan aikataulumuutoksen takia. Hyökkälän ak, F-ovi
LAUANTAI
9.30-10.30Vaihtuva teema (kts. ohjelma alla)Hyökkälän ak, F-ovivaihtuva ohjaaja
SUNNUNTAI
15.00-15.502 Piloxing/PiloxingBarre ® 50 HUOM! Lisämaksu, sisältyy VIP-korttiinMikkolan kouluLeena Brotherus
15.50-17.00Flowjooga 70 Max ryhmäkoko 25, lisämaksu, /erillinen ilmoittautuminen Mikkolan kouluLeena Brotherus

  = helppo, sopii kaikille             = vaikeahko, alkeet osaavalle               = perustaidot jo hyvin osaavalle, haastava/raskas                                             1 = kevyempi   tai       2 = raskaampi

Jäseneksi, ilmoittautuminen

Ikiliike ohjelma kaudella 2017-2018

60+ ikäisille, naisille ja miehille sekä matalankynnyksen ryhmät niille, jotka aloittavat liikuntaa.  Ikiliike-maksulla voi osallistua kaikille ao. tunneille. Ilmoittautuminen Seniorliikuntatapahtumassa ke 16.8. Uimahallilla, Syysstartissa su 27.8. Mikkolan koululla, internetin tai toimiston kautta.

PäiväTasoLajiPaikkaOhjaaja
MAANANTAI
17.00-18.00Ladyt 4.9. alkaenRiihikallio
Marja-Leena Karhapää
TIISTAI
17.15-18.00Vetreäksi vedessä,
Max ryhmäkoko 20, erillinen ilmoittautuminen
UimahalliOuti Nokelainen
KESKIVIIKKO
16.00-17.00Ikivireät Hyökkälän ak, F-oviMerja Kataja
TORSTAI
11.00-12.00KuntoteemaUimahalli, tila 3Marja-Leena Karhapää

Hinta esimerkki: Koko kauden kaikki Ikiliike tunnit 130€ tai 1 vakio Ikiliiketunti 85€

La klo 9.30-10.30 Vaihtuvateema Hyökkälän alakoulu, F-ovi

Ohjelma:

PäiväLajiOhjaaja
13.1TehomuokkausElina Raijas
20.1.Ruoto ruotuunElina Meriläinen
27.1.
3.2.KeppijumppaLeeni Asola-Myllynen
10.2.KeppijumppaLeeni Asola-Myllynen
17.2.
24.2.HIIHTOLOMAei tuntia

Elan Aamu-coctail:  Helppoa ja hauskaa askellusta sekä hulvattomasti hikeä. Käynnistä viikonloppu energisesti tällä aerobisella aamutunnilla!

Flexi-bar:  Monipuolinen syvien lihasten ja koko kehon harjoitus flexi-bar tangon avulla. Omaa tankoa ei tarvita..

Hiit + kehonhuolto: Intervallityyppinen aerobinen lihaskuntotreeni ja venyttelyt.

Kinkku soikoon: Tehokas alavartaloon keskittyvä lihaskuntotunti, jolla erityishuomio kohdistetaan pakaroiden seutuun kuminauhaa apuna käyttäen.

Ruoto ruotuun (niska-selkä-jumppa):  Keskity ylävartalon alueen liikkuvuuden lisäämiseen ja ryhtilihasten vahvistamiseen tällä tehokkaalla tunnilla. Välineenä käytämme keppiä.

Tehomuokkaus: Lyhyt alkulämmittely, jonka jälkeen 3 blokkia (1 blokki sisältää 3-4 lihaskunto- ja 1 aerobisen liikkeen), loppuvenyttelyt.